Un mic dejun cu fulgi de ovaz, care tine foamea la distanta

Simti ca, desi ai servit micul dejun de dimineata, la ora 11 deja iti este foame din nou? Inseamna ca trebuie sa adaugi ceva mai multe proteine retetelor tale de dimineata. in felul asta, reusesti sa tii foamea la distanta, pana vine ora pranzului.

Desigur, cand spun sa adaugi mai multe proteine nu ma refer sa iti ingramadesti pe farfurie slanina, oua si mezeluri de toate felurile. Sper ca v-ati dat seama ca toate pe care tocmai le-am enumerat sunt surse exagerate de grasimi.

Ce va recomand, insa, pentru un mic dejun sanatos si bogat in proteine este urmatoarea reteta cu fulgi de ovaz. Reteta foarte bogata in proteine, dar usoara pe partea de grasimi.

Mic dejun cu banana, nuci si fulgi de ovaz

Cum deja am zis, este un mic dejun bogat in proteine si grasimi sanatoase, care ofera stare de satietate timp indelungat.

Albusurile de oua sunt fierte chiar in bol, impreuna cu fulgii de ovaz. Rezultatul? Fulgi de ovaz pufosi, bogati in nutrienti.

Credeti-ma, este un mic dejun rapid, usor de preparat si foarte sanatos. Incercati-l!

Ingrediente

  • 1 banana coapta, taiata in jumatate si taiata feliute
  • 1/3 ceasca de ovaz fara gluten
  • 2/3 cana de apa
  • putina sare, cat prindem intre buricele degetelor
  • 1/2 lingurita de scortisoara pudra
  • 1/4 cana de albusuri de ou

Toppinguri optionale:

  • Alta jumatate de banana, taiata felii
  • sirop de artar pur
  • scortisoara care se presara pe deasupra
  • nuca tocata sau intreaga
  • unt de migdale sau de arahide

Personal, optez pentru nuca tocata. Imi place extra crunchiness-ul pe care il da intregului mic dejun.

Mod de preparare

1.Intr-un vas potrivit pentru a fi bagat la microunde se piseaza jumatate de banana pana la obtinerea unui piure. Apoi, se pun fulgii de ovaz, apa, sarea si scortisoara si se amesteca totul foarte bine, pana ce toate ingredientele sunt bine integrate.

2. Dam totul la microunde pe temperatura inalta, timp de 1 minut.

3.Dupa ce scoatem compozitia de la microunde, amestecam totul cu albusurile de ou.

4. Bagam inca o data la microunde pentru inca un minut, la fel- la temperatura inalta. In felul asta albusurile de ou se vor gati bine de tot. Dupa 1 minute, se scoate compozitia de la microunde si se toarna intr-un bol de servire.

La final, pe deasupra, eu mai tai jumatate de banana in felii, pe care le pun pe deasupra impreuna cu o mana de nuci pisate. Din cand in cand, pentru un plus de gust dulce, presar si putin sirop de artar.

Desigur, voi puteti alege oricare dintre celelalte toppinguri propuse de mine sau sa vi-l faceti pe al vostru personal. Eu va urez Pofta buna! si o zi plina de reusite!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *