Un grepfrut inainte de micul dejun face minuni. Afla de ce!

Cu siguranta nu este prima data cand ti se spune ca un grepfrut este oricand binevenit in regimul tau alimentar. Te-ai intrebat vreodata de ce? In articolul de astazi vom afla impreuna raspunsul la aceasta intrebare.

Mie unul, grepfrutul mi-a trezit curiozitatea, tocmai pentru ca tot mai multi nutritionisti il recomanda. Asta m-a facut sa-mi pun cateva intrebari si sa fac un mic research in ceea ce-l priveste. Astfel, am descoperit ca nu numai ca este delicios ( pentru cine este fan al gusturilor acrisor-amarui), dar vine la pachet si cu foarte multe beneficii pe partea de sanatate. Ca de exemplu, un fruct de grepfrut iti ofera efecte antioxidante si dezacidifiante foarte benefice. In plus, este un fruct cu doar 41 de calorii. Nu-i de mirare ca se gaseste in mai toate dietele pentru slabit, ca element principal. Sa aflam, asadar, de ce este recomandat sa consumi un fruct de grepfrut pe zi.

 

4 motive pentru care iti recomand sa consumi un grepfrut pe zi, inainte de micul-dejun

Crezi ca stii totul despre grepfrut? Haide sa vedem ce mai e de aflat!

  1. Are putine calorii

Acesta este un prim motiv pentru care stiu ca vei include fructul de grepfrut in dieta ta zilnica. Nu trebuie neaparat sa-l mananci simplu! Da frau liber imaginatiei si include-l ca ingredient in diferite retete- ca de exemplu, salatele. O reteta simpla care imi vine acum in minte este o salata de verdeata, cu pui la gratar, cateva cubulete de branza desarata si, desigur, felii de grepfrut.

Astfel, obtii o gustare delicioasa, slaba in calorii, care iti tine de foame intre mesele importante ale zilei.

  1. Combate colesterolul “rau”

Ti-a spus doctorul ca ai avea probleme cu nivelul de colesterol? Un remediu simplu si delicios ar fi sa consumi de trei ori pe saptamana cate o jumatate de grepfrut. Recomandat inaintea micului-dejun.

Fructele de grepfrut contin nangerina, responsabila, de altfel, si pentru gustul amarui al fructului. Ceea ce prea putini stiu este faptul ca aceasta componenta este benefica in combaterea nivelului mare de colesterol de tip LDL.

Tine minte! Nangerina se gaseste in membrana alba a fructului de grepfrut, asa ca data viitoare cand servesti acest fruct, nu-ti mai bate capul cu indepartarea acesteia.

  1. Iti taie pofta de mancare in mod sanatos

Printre altele, grepfrutul este si bogat in fibre alimentare. Tocmai de aceea, iti taie repede pofta de mancare, dandu-ti senzatia de satietate, care dureaza.

Dupa ce consumi un fruct de grepfrut nu vei mai simti pofta de ceva dulce sau sarat.

  1. Un grepfrut pe zi regleaza nivelul de zahar din sange

Specialistii in nutritie au efectuat studii amanuntite in urma carora au concluzionat ca grepfrutul are in componeneta lui compusi cu efecte la nivelul insulinei din sange. Astfel, prin reducerea nivelului de insulina din sange, corpul tau va putea utiliza mult mai eficinet energia furnizata de mesele din zi, fara ca aceste calorii sa mai fie transformate in stocuri de grasimi.

Pe mine aceste 4 secrete ale fructului de grepfrut m-au convins! Pe tine? Astept parerile voastre in comentarii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *