Smoothie energizant cu kale si ananas

Energizati-va diminetile sau dupa-amiezile cu acest smoothie energetic, plin de gust si culoare. Pentru pregatirea lui nu aveti nevoie decat de 5 ingrediente sanatoase, care transforma acest smoothie intr-o alegere ideala pentru micul-dejun, fiind o sursa bogata de nutrienti.

De ce sa alegeti acest smoothie energizant

Sunt convins ca dimineata este tentant sa alegeti o ceasca de cafea ca principala sursa de energie. Iar dupa-amiaza, cand va loveste moleseala de ora 15.00, sa mai beti inca una. Poate cu mai mult lapte, ca sa va pacaliti ca nu e chiar asa tare. Adevarul este insa, ca oricat de tare sau slaba am face cafeaua acesteia ii ia in jur de 6 ore sa-si piarda efectele. Ceea ce inseamna ca o ceasca de cafea bauta dupa-amiaza poate avea impact serios asupra programului vostru de somn.

Personal, nu sunt mare fan cafea, asa ca am cautat intotdeauna sa o inlocuiesc cu alternative mai eficiente, dar si mai sanatoase. Astfel, am descoperit acest smoothie energizant cu kale si ananas.

Frunzele verzi de kale sunt o sursa excelenta de fier. Iar despre fier stim ca ajuta la combaterea oboselii. Dincolo de fierul din frunzele de kale, acest smoothie energizant ne ofera si grasimi sanatoase- trase din avocado si uleiul de nuca de cocos ( sau unt de cocos, depinde ce aveti la indemana). Grasimile sanatoase, la fel ca si fierul, contribuie activ la mentinerea nivelului de energie.

Asadar, intrebarea mea este- de fapt, de ce sa nu alegeti acest smoothie energizant, sanatos, in locul obisnuitei cesti de cafea?

Reteta pentru smoothie-ul din 5 ingrediente

Poti pregati acest smoothie energizant din doar 5 ingrediente. Ai nevoie de:

  • 1 cana de cubulete de ananas, inghetat
  • 2 frunze de kale,
  • 1 lingura de ulei de nuca de cocos sau unt de cocos,
  • 1/2 de avocado
  • 1 cana de apa sau apa de cocos sau orice alta baza lichida preferati- lapte s.a.

Acestea sunt ingredientele baza ale acestui smoothie. Optional, mai puteti adauga si:

  • Optional 1: 1 lingura de matcha pentru un plus de energie;
  • Optional 2: 1/2 cana de iaurt grecesc,
  • Optional 3: daca nu va place avocadoul il puteti inlocui cu o banana.

Cum se preparata acest smoothie

Foarte simplu, desigur! Se iau toate ingredientele, se pun in blender si se mixeaza la viteza mare, pana cand toate ingredientele sunt bine incorporate, intr-o compozitie cremoasa. Desigur, e alegerea fiecareia dintre voi cat de dens sau lichid sa fie smoothie-ul. Pentru a-l face mai lichid, puteti adauga mai multa baza lichida.

La final se toarna intr-un pahar si se serveste proaspat. Este o sursa sanatoasa de energie, care nu are niciun efect advers ascuns. Incercati-l cu inincredere! Weekend linistit sa aveti, pe luni :)!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *