Reteta de Weekend: Pui cu sparanghel in stil Alfredo

O reteta simpla, rapida, delicioasa! O reteta cu 474 calorii per portie si numai 4.6 g de carbohidrati! Este o reteta ideala si pentru ocazii speciale- o cina romantica in doi, o sarbatoare alaturi de prieteni s.a.m.d.

Reteta de Weekend: Ingrediente

Pentru prepararea retetei de saptamana aceasta, avem nevoie de urmatoarele:

  • 1 piept intreg de pui- fara oase sau piele
  • 3 linguri de ulei de masline
  • 170 g de sparanghel- taiat in bucatele mici si pregatit la abur, pana devine fraged
  • 2/3 cana de sos Alfredo
  • 1/4 cana de Parmesan ras
  • 2 linguri de patrunjel tocat

Reteta de Weekend: Mod de preparare

Feliem pieptul de pui in bucati transversale, nu foarte late. Pe care, ulterior, le punem intr-un castron, pentru asezonare. Apelati la condimentele preferate de voi. Personal, optez intotdeauna pentru clasicul piper cu putina sare.

Daca nu sunteti pe fuga cu gatitul, acoperiti bolul cu ceva si dati puiul la frigider pentru 1-2 ore. Daca nu aveti acest timp, insa, puteti continua pregatirea fara pauza.

sursa poza: lowcarb-ology.com

Ce trebuie sa facem apoi este sa luam o tigaie, in care sa incalzim uleiul de masline. In momentul in care uleiul s-a incins, adaugam bucatile de pui si pregatim si pe o parte si pe cealalta, pana cand este bine pregatit.

Dupa pregatirea puiului, daca in tigaie mai este ceva ulei, il scurgem si aducem din nou tigaia pe foc. Pregatim sparanghelul si pe o parte si pe cealalta timp de 1-2 minute. La final, peste puiul si sparanghelul din tigaie turnam sosul cald Alfredo. Iar la final, servim dupa ce, pe deasupra, am presarat patrunjel proaspat tocat si parmesan ras.

In privinta sosului Alfredo. Puteti fie sa-l cumparati deja pragatit si doar sa-l incalziti, fie puteti sa-l preparati in casa. Evident, prefer a doua varianta.

Daca vreti si voi sa faceti la fel, va las aici reteta:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *