Reteta de Miercuri: paste pentru masa de pranz

Buna dimineata, dragelor,

Este deja miercuri si, asa cum v-am obisnuit, incepem ziua cu un articol. Sa va spun despre ce vorbim.

Ieri, la pranz, imi era foarte pofta de ceva delicios, dar sanatos. Am stat si m-am gandit ce-as manca si am ajuns destul de repede la o concluzie. Paste! Si imediat cum mi-a venit in cap aceasta idee, am zambit, pentru ca stiu ca multe dintre voi inca considera ca nu ai cum sa mananci paste si sa sustii ca urmezi un meniu alimentar sanatos si atent la silueta ta. Mare majoritate este invatata ca daca vrei sa slabesti si sa te mentii, asta presupune sa elimini grupe intregi de alimente din alimentatia zilnica. Oare? Consider ca nu e deloc asa, ci este nevoie doar de echilibru si masura.

Cat despre paste, am scris deja un articol care vorbeste despre diferenta dintre pastele fainoase si cele integrale. Ti-l recomand, ca sa intelegi de ce astazi propun o retetea de paste.

Asadar, haide sa va prezint o reteta pentru masa de pranz, pe baza de paste. In ceea ce priveste pastele puteti opta pentru paste fara gluten, de orez, quinoa sau hrisca.

Permiteti-mi sa va prezint retetea de paste!

Un meniu de pranz delicios,dar in acelasi timp si foarte sanatos

Ingredientele care iti sunt necesare:

  • 100 g de paste fara gluten. Iti recoman sa le cantaresti inainte de fierbere, ca sa nu faci exces
  • 400 g de rosii cherry
  • 2 cepe albe
  • 3-4 catei de usturoi,
  • 10 bile de mozarella sau cubulete de cas de vacuta, nesarat
  • busuioc proaspat
  • ulei de masline

Mod de preparare

Crede-ma, pe cat de delicioasa este aceasta reteta, pe atat de rapid se prepara. Va invit sa urmarim impreuna fiecare pas al prepararii acestor paste.

In primul si-n primul rand, trebuie fierte pastele! Fierbe-le in apa cu sare, al dente. Fiecare tip de paste are un timp de fierbere specific. Asa ca urmeaza instructiunile de pe ambalaj in privinta timpului.

Odata fierte pastele, acestea se scurg bine de tot si se trec prin apa rece. Acum, lasam de-o parte pastele, pentru ca trebuie sa ajunga la temperatura camerei.

A venit randul rosiilor cherry. Taie-le in jumatati si inabusa-le intr-o tigaie ceramica la foc mic.

Pasul urmator presupune tocarea cepei si a usturoiului, care ulterior se adauga peste rosii, impreuna cu puuuuutina sare, pudra de rosii uscate ( o lingura). Toata compozitia se lasa la foc mic, pana cand vezi ca s-a inmuiat ceapa.

Dupa ce ceapa s-a inmuiat, stinge focul si lasa compozitia sa se raceasca timp de 30 minute. Dupa ce au trecut cele 30 de minute, adauga o lingura de masline.

In final, combina pastele cu sosul de rosii si nu uita de mozarella si busuiocul proaspat care se presara pe deasupra.

Pofta buna!

De-atata este nevoie pentru a te rasfata cu o salata de paste delicioasa, perfecta pentru masa de pranz. Daca te confrunti cu lacto-intoleranta, crede-ma- salata este la fel de delicioasa si fara adaosul de branzica. Este o reteta de salata de paste pe care o recomand cu drag pentru sezonul cald. Tu o s-o incerci?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *