Afla ce recomand sa mancati la cina pentru a va pastra silueta

Ce mancam seara? Daca mancam seara mai slabim? Exista trucuri sa slabim rapid, mancand totusi seara?

Acestea sunt doar cateva dintre intrebarile pe care si le pune oricine urmareste sa piarda in greutate. Gasesc ca sunt intrebari relevante si importante pentru cineva care urmareste sa aiba un regim alimentar echilibrat si sanatos.

Toata lumea zice ca micul-dejun este masa cea mai importanta din zi. Insa, atunci cand urmaresti sa slabesti, ceea ce mananci la cina este la fel de esential.

Asadar, este foarte important sa stim ce sa mancam seara, la cina, dar si cat sa mancam! Ceea ce consumam la cina poate face diferenta intre o silueta demna de invidiat si una nu foarte placuta.

Ce mancam seara fara sa ne ingrasam?

Raspunsul cel mai rapid este: LEGUME! Legume de toate culorile, formele si marimile. Au putine calorii, sunt pline de gust si sunt o sursa ideala de fibre dietetice.

Puteti integra legumele in cina pregatindu-va o supa cu multe zarzavaturi si foarte putina carne, o salata cu de toate, legume la aburi s.a.m.d.

Preferatele mele pentru cina sunt: fasolea verde, vinetele, sparanghelul, morcovul, ardeiul gras.

Pe langa legumite, puteti pune si putina carne- carne slaba de curcan, de pui sau fructe de mare.

Ce sa nu mancam la cina daca dorim sa slabim?

Trebuie neaparat sa eliminam amidonul si sa integram in alimentatia noastra de seara proteinele usoare!

Daca urmaresti sa pierzi in greutate este esential sa stii ce anume sa eviti a manca seara, la cina. Si incepem prin a va spune ca la cina nu au ce cauta amidonoasele! Cartofii, de exemplu, care sunt cea mai bogata sursa de amidon nu au ce cauta in meniul de seara. De asemenea, alte alimente care nu trebuie sa faca parte din cina sunt: porumbul, dovleacul, mazarea sau pastarnacul.

Nu cred ca mai e nevoie sa spun, dar o voi face oricum- painea nu are ce cauta pe masa voastra la cina! Este si ea o sursa bogata de amidon.

Sunt fructele recomandate la cina?

Exista cateva motive pentru care, personal, nu recomand consumul de fructe seara.

In primul rand, fructele mancate tarziu in zi pot crea probleme digestive. In al doilea rand, in fructe intalnim glucide. Glucide care, seara, din cauza metabolismului incetinit, se pot transforma in tesut adipos de rezerva. Lucru pe care nu ni-l dorim in niciun caz!

Fructele sunt gustari ideale intre mesele din timpul zilei- mic-dejun si pranz.

Exista o regula privind ora perfecta pentru cina?

O alta intrebare pe care o aud tot mai des. Si e de inteles, mai ales cand exista numeroase diete „minune” care promit ca daca nu mai mancam dupa nu stiu ce ora, o sa slabim in mod miraculos.

Parerea mea e cu totul alta! Nu exista o ora perfecta pentru cina. Desigur, sanatos este sa luam cina cu cel putin doua ore inainte de culcare. Dar asta nu are legatura cu silueta, cat are legatura cu sanatatea organismului nostru.

Ca daca vorbim din punct de vedere al siluetei, important este sa stim ce sa mancam la cina si nu ora la care mancam. Ora cinei este normal sa varieze in functie de programul fiecareia.

Reteta pentru o cina sanatoasa

Va recomand reteta mea preferata pentru masa de seara. Este o reteta usor de pregatit, nu necesita mai mult de 10 minute din timpul tau, dar este extrem de gustoasa, satioasa si potrivita pentru cina.

Vorbesc despre salata de ton! Pentru prepararea acesteia avem nevoie de:

  • Salata verde,
  • ardei gras,
  • ceapa verde,
  • ton in suc propriu
  • lamaie
  • putin parmezan ras

Dupa cum vedeti, nu am inclus in lista de ingrediente porumbul. De ce? Pentru ca este o sursa bogata de amidon. Si nici uleiul, fie el si de masline. Este seara si e bine sa-l evitam pe cat posibil.

Pentru prepararea salatei, tot ce trebuie facut este sa luam un bol, sa tocam toate ingredientele si sa le amestecam. Lamaia nu o tocam, o stoarcem peste salata, dar asta stiati si voi deja. Parmezanul ras va da un plus de savoare salatei de ton. Pofta buna si nu uitati- mentineti-va sanatoase!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *