Descopera reteta unui mic-dejun, care te ajuta sa scazi nivelul glicemiei si al colesterolului

Buna dimineata,

Sper ca inainte de orice, primul lucru pe care il veti face in dimineata asta, inainte sa iesiti pe usa va fi sa serviti micul-dejun. Micul-dejun este, fara doar si poate, cea mai importanta masa din zi, care iti ofera „combustibil” pentru intreaga zi, iti sporeste concentrarea si te ajuta sa iti mentii silueta in forma.  Exista ennumarate studii care sustin ca servirea micului-dejun te ajuta sa-ti mentii sanatatea intacta, actionand mai ales asupra afectiunilor ca diabetul, afectiunile cardiovasculare, obezitatea si colesterolul marit.

Stiai ca atunci cand te trezesti nivelul zaharului din sangele tau este scazut? De aceea, este necesar sa servesti micul-dejun, pentru a regla nivelul zaharului si pentru a nu te confrunta cu anemia si lipsa de energie. In plus, fara sa servesti micul-dejun, risti ca pe timpul zilei sa consumi mancare in exces si sa te confrunti cu aparitia kilogramelor in plus.

Sa vedem ce putem manca dimineata pentrua ne scade glicemia si colesterolul

Astazi va propun un mic-dejun perfect, care sa va ajute sa eliminati grasimea de pe abdomen, sa ardeti calorile si sa va reglati nivelul de glucoza si colesterol din sange.

Ingredientele esentiale ale acestui mic-dejun sunt ovazul si semintele de chia.

Ovazul contine beta-glucan, care este o fibra solubila ce ajuta la reducerea nivelului de colesterol rau din sange. Alegand sa consumi ovaz in mod regula te ajuta sa-ti mentii sanatatea sistemului cardiovascular.

Dincolo de asta, ovazul mai contine si zinc, magneziu, mangan, fier, sleniu, fosfor, tiamina etc.

Semintele de chia vin cu un aport bogat de acizi grasi sanatosi- Omega-3 si Omega-6. In plus, in semintele de chia gasim si antioxidanti, cu puternice proprietati anti-inflamatorii. Tot in aceste seminte gasim si o doza bogata de magneziu, fosfor, calciu si cantitati mici de potasiu si cupru. Toate acestea sunt substante nutritive, care previne si contribuie in tratarea diabetului, artritei s.a.

Ce alte ingrediente iti sunt necesare:

  • 500 ml de apa
  • 2linguri de miere
  • un praf de sare
  • 4 linguri de seminte de chia
  • 150 grame de ovaz
  • 1 lingurita de scortisoara

Cum se prepara acest mic-dejun

Intr-o oala se pune apa, peste care se adauga scortisoara si vanilie. Cand se ajunge la punctulde fierbere, da focul mai mic, dupa care adauga ovazul.

Dupa adaugarea ovazului se lasa amestecul la fiert pentru inca 5 minute si, ulterior, se ia de pe foc. Lasa oala acoperita timp de 5 minute, dupa care scurge apa.

Dupa scurgerea apei se adauga semintele de chia, sarea si mierea. Si acum, pofta buna!

 

Acest mic-dejun ete delicios, chiar daca nu va asteptati, este sanatos si va ajuta foarte mult sa va pastrati un tonus uimitor pe toata durata zilei. Propun sa-l incercati si, ulterior, sa impartasim pareri.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *