Descopera alte 3 motive pentru care sa mananci cirese

Buna seara,

Ca niciodata, de data asta, ne citim si intr-o zi de duminica. Ma gandesc ca cele mai multe dintre voi vor descoperi aceasta postare de weekend, abia maine. Nu-i nimic, oricand ar fi sa se intample. Pe mine ma bucura!

Zilele astea, m-am tot bucurat de gustul cireselor, drept pentru care am hotarat sa revin la voi cu o continuare a acestui articol, postat acum ceva vreme. Atunci va dadeam 4 motive pentru care recomand consumul de cirese, iar astazi va mai dau inca 3. Sunt convins ca daca pana acum, unele dintre voi ocoleau ciresele, acum vor deveni cel putin curioase in ceea ce le priveste. Sa incepem, asadar!

Despre cirese, pe scurt

O sa fiu succint in sectiunea asta, facand o scurta recapitulare a partii de deschidere a articolului de aici. Va invit sa-l cititi si pe acela.

Va spun acum, cum va spuneam si atunci ca ciresele sunt unele dintre fructele cu cel mai scazut aport caloric. Mai exact, un bol de cirese are doar 87 calorii, 22 de grame de carbohidrati, 1 gram de proteine si 3 grame de fibre. Se dovedeste, insa, o sursa bogata de fitonutrienti.

Daca vreti sa afalti mai multe despre cirese, cum deja am spus, va invit sa cititi articolul anterior.

Acum, haideti sa descoperim alte motive, pentru care recomand cu incredere consumul de cirese.

Ce beneficii ne ofera consumul de cirese

Atenueaza durerile musculare

S-a dovedit stiintific, ca sucul proaspat de cirese poate ajuta in ameliorarea durerilor musculare provocate de antrenamentul fizic. Asta a fost concluzia unui studiu publicat in 2019 in Journal of The International Society of Sports Nutrition. Si ce va indemn eu sa faceti? Antrenament! Si ce va recomand acum? Ceva care sa va ajuta cu durerile musculare, care pot aparea uneori, in urma unui antrenament mai intens.

In urma studiului mentionat mai sus, atletii care au consumat aproximativ 500 de grame de suc de cirese pe parcursul a 7 zile, inaintea unei curse-distanta-lunga, au raportat mai putine dureri dupa cursa, fata de grupul atletilor care au baut placebo.

Cercetatorii sustin ca antioxidantii din cirese sunt cei responsabili pentru a cest beneficiu.

Ciresele incetinesc procesul de imbatranire a pielii

Sunt convins ca fiecare dintre voi este interesata sa-si mentina frumusetea timp indelungat. Cu cat mai mult posibil, cu atat mai bine. Doar de-asta alegeti sa investiti bani si timp in tratamente cosmetice, intr-un regim alimentar sanatos si intr-un program de antrenament sustinut constant.

Sa va spun un secret- ciresele au cel mai ridicat nivel de antioxidanti. Si acestia nu aduc beneficii doar la nivelul musculaturii, ci si la nivelul frumusetii. Antioxidantii lupta impotriva radicalilor liberi din corp. Radicalii liberi din corp sunt responsabili pentru imbatranirea noastra.

Consumul zilnic de suc de cirese reuseste sa incetineasca procesul de imbatranire. Si nu o spun eu, o spun cercetatorii de la Universitatea de Stat din Michigan.

Ciresele imbunatatesc memoria

Stiai ca ciresele reusesc sa stimuleze procesele de memorare prin continutul lor de vitamine, dar si prin glucide si antocianine? Antocianinele sunt substante benefice in mai multe cazuri pentru organism- reduc inflamatiile, protejeaza inima si sistemul nervos s.a.m.d.

De aceea, sunt studii care incearca as demonstreze efectele benefice ale cireselor asupra pacientilor care se lupta cu Alzheimerul.

Sper ca aceste 3 motive in plus, pentru care recomand consumul de cirese sa va determine sa dati o fuga la supermarket sau la piata din cartier si sa va luati un kilogram de cirese.

O duminica minunata va doresc!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *