Descopera alimentele care grabesc arderea grasimilor

Mai toata lumea, care doreste sa duca o viata sanatoasa, cauta reteta perfecta pentru o dieta echilibrata. Acelasi lucru il fac si eu. Pentru ca pe langa orele petrecute la sala, organismul nostru are nevoie si de o alimentatie echilibrata, care sa ofere beneficii.

Interesandu-ma foarte mult nu doar in legatura cu exercitiile fizice, ci si in legatura cu alimentele, am descoperit cateva produse sanatoase, care ajuta chiar si la arderea caloriilor. Automat, m-am gandit ca acest subiect se prea poate sa intereseze pe multe dintre voi. Drept pentru care, astazi, vorbim cate putin despre fiecare alment in parte, in speranta ca va voi convinge de importanta acestora in dieta voastra personala. Sa incepem!

Lista alimentelor care accelereaza arderea grasimilor

Aceasta lista este preluata de la Women’s Health 

1. Ardeii Cayenne

In ardeii Cayenne gasim capsaicina. Acesta este unul dintre ingredientele care reusesc sa accelereze destul de puternic arderea grasimilor. Cum, probabil va intrebati. Prin simpla declansare a hormonilor de raspuns la stres. Astfel, nivelul de termogeneza creste, iar grasimea este supusa unui proces de oxidare foarte eficient.

Consumand ardei Cayenne reusesti sa transformi grasimea din organism intr-o sursa de energie.

2. Germenii de fasole

Germenii de fasole se incadreaza in categoria alimentelor alcaline. Si ce cunoastem deja despre dietele alcaline? Ca ajuta foarte mult in arderea rapida a caloriilor, inducand si o detoxifiere benefica.

Dincolo de asta, in germenii de fasole intalnim si o sursa bogata de vitamina B2, care contribuie la imbunatatirea metabolismului. In acest mod, procesul de ardere al grasimilor este sporit.

3. Avocado

Despre avocado stim deja ca este un aliment bogat in acizi grasi sanatosi, proteine si fibre.

Atunci cand consumam avocado resimtim destul de rapid starea de satietate. Aceasta se datoreaza acidului oleic omega 9 din avocado. Astfel, datorita acestei stari de satietate, consumul de avocado ne ajuta sa ardem mai multe calorii.

4. Semintele de chia

Semintele de chia sunt o sursa bogata de fibre, proteine si grasimi sanatoase. Astfel, consumul de seminte de chia, ca si in cazul fructului de avocado, reuseste sa induca o stare de satietate, care fiind de durata ajuta la arderea caloriilor.

5. Scortisoara

Nu cred sa mai fie o surpriza pentru cineva cand spun ca scortisoara este unul dintre alimentele deja recunoscute pentru faptul ca accelereaza arderea grasimilor. Consumul de scortisoara reuseste sa accelereze metabolismul si sa ajute in stoparea productiei de glucoza. Pe partea cealalta, insa, scortisoara creste productia de insulina. Astfel, se dovedeste a fi un aliment ideal pentru eliminarea rapida a zaharului din sange.

6. Grapefruitul

Grapefruitul este alimentul care ne este recomandat atunci cand urmarim sa tinem nivelul de zahar din organism sub control. De asemenea, este un aliment des utilizat in dietele pentru slabit, datorita faptului ca reuseste sa induca starea de satietate destul de rapid.

Grapefruitul este un fruct bogat in fibre, astfel procesul de digestie este incetinit, iar senzatia de foame apare mult mai greu. In acest timp, organismul nostru consuma extra calorii.

 

Iti recomand, asadar, sa introduce alimentele mai sus mentionate in dieta ta. Astfel, te vei bucura de o dieta alimentara echilibrata, care sa-ti ajute sa-ti mentii silueta ideala. Pana data viitoare, numai bine va doresc!

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *