Descopera alimentele bogate in vitamina C, care te ajuta sa slabesti

In articolul de aici, va vorbeam pe indelete de cateva dintre cele mai importante beneficii aduse sanatatii noastre de vitamina C. Astazi vreau sa continuam putin aceasta discutie.

Vitamina C este unul dintre cei mai importanti nutrienti, contribuind in mod activ la sanatatea organismului nostru. Intotdeauna cand suntem raciti, vitamina C nu lipseste din tratament, pentru ca ajuta foarte mult in consolidarea sistemului imunitar. Dar asta nu e nici pe departe singurul beneficiu asigurat de una dintre cele mai populare vitamine.

Vitamina C contribuie in mod activ si la accelerarea procesului de ardere a grasimilor. S-a efectuat si un studiu, in urma caruia s-a concluzionat ca un regim alimentar sanatos, care are si un continut ridicat de vitamina C duce la arderea grasimilor cu 30% mai mult atunci cand facem antrenament, comparativ cu persoanele care fac acelasi lucru dar au un nivel scazut de vitamina C. S-a aflat si care e doza zilnica necesara de vitamina C, daca vrei sa scazi in greutate. Pentru femei, procentul este de 75 mg de vitamina C.

Si pentru ca stiti ca daca pot si am o varianta 100% naturala, nu recomand niciodata suplimentele, m-am gandit ca astazi sa va prezint 6 alimente bogate in vitamina C. Toate aceste alimente nu ar trebui sa lipseasca din regimul vostru alimentar!

6 Alimente bogate in vitamina C, care te ajuta sa slabesti

Ardeiul gras

Stiati sau nu, ardeiul gras este un aliment incredibil atunci cand vrei sa scapi de cateva kilograme in plus. Este un aliment comoara, bogat in vitaminele esentiale organismului nostru; are si un aport mare de antioxidanti si minerale. Consumandu-l, ardeiul gras nu numai ca ne ajuta sa ne ferim de anumite boli, dar contribuie si la accelerarea procesului metabolic. Per portie, ardeiul gras contine 117 mg de vitamina C. Asa ca nu-l exclude din regimul tau alimentar.

Conopida

Stiam deja ca din punct de vedere caloric conopida este ideal pentru cei care urmaresc sa slabeasca. Este, insa, si o sursa naturala bogata de vitamina C- 52 mg per portia de conopida.

Ananasul

Cui nu-i place ananasul? Nu cred ca am intalnit multe persoane care sa nu placa gustul dulceag, usor intapator al ananasului. Daca iti place ananasul, atunci consuma-l ori de cate ori ai ocazia sau iti este pofta. Acest fruct tropical este un real ajutor la nivelul sistemului digestiv, contribuind in acelasi timp si la accelerarea procesului de ardere a grasimilor.

Din punct de vedere nutritional, aportul caloric al unui ananas este foarte scazut, insa se dovedeste a fi o sursa numai buna de vitamina C. O portie de ananas ne garanteaza 79 mg de vitamina C.

Rosiile

In tomate ne gasim o sursa buna de minerale, fibre si proteine. Probabil ca stiai deja ca sunt o sursa bogata de antioxidanti si de apa. Ceea ce poate nu stiai e ca numai o rosie ne ofera 23 mg de vitamina C.

Broccoli

La fel ca si conopida, broccoliul are un indice caloric redus. Este insa bogat in fibre si carbohidrati buni, care contribuie la buna functionare a procesului digestiv. Consumul de broccoli ne tine departe de constipatie si joaca un rol esential in procesul reglarii nivelului de zahar din sange.

De asemenea, broccoliul este si o sursa de vitamina C. Mai exact, o portie de broccoli contine 81 mg de vitamina C.

Portocalele

Nu cred ca e o surpriza pentru nimeni faptul ca portocalele se gasesc pe aceasta lista, doar fac parte din familia citricelor. O portocala se prezinta cu un aport caloric redus, dar cu unul ridicat de vitamina C.

Recomandarea mea este sa le mancati asa cum sunt, nu sa le faceti suc! O portocala ne ofera 70 mg de vitamina C.

Asadar, nu evitati sa integrati aceste 6 alimente bogate in vitamina C in regimul vostru alimentar. Nu va veti bucura decat de beneficii. O zi frumoasa va doresc!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *