De cate ori mergi la antrenament ca sa obtii rezultate?

O intrebare des pusa, nu-i asa? Multe dintre voi ati venit chiar si la mine cu aceasta intrebare. In articolul de astazi, sper sa va ofer un raspuns la aceasta intrebare.

Sunt persoane care merg la antrenament zi de zi de zi. Altele, abia daca isi gasesc motivatia sa mearga o zi pe luna, daca nu chiar pe an. Aceste persoane fac parte din categoria lenesilor, daca ma intrebati pe mine. Insa, e clar- avem categorii diferite de oameni cand vine vorba de mersul la antrenament si e normal sa apara si intrebarea- cat de des trebuie sa mergem la antrenament pentru a obtine rezultatele dorite? Exista un minim de zile ori un maxim? Haideti sa vedem!

Tu cat de des ai nevoie sa vii la antrenament?

Si am pus intrebarea la modul acesta personal, tocmai pentru a sublinia individualitatea. Pentru ca, ce vreau sa intelegeti este ca atunci cand vine vorba de mersul la antrenament, fiecare dintre voi aveti un obiectiv propriu. Unele vreti sa pierdeti kilogramele in plus, altele urmariti sa cresteti masa musculara, in vreme ce altele, doar doriti sa va mentineti in forma. Din start, avem trei obiective diferite, automat 3 seturi de antrenamente diferite.

Nu exista un plan standard pentru toata lumea…

De aceea, va stau eu la dispozitie. Este crucial sa dezvoltam impreuna un „plan de bataie” care sa se muleze perfect pe nevoile fiecareia in parte. Numai asa veti obtine rezultatele dorite. Iar numarul si frecventa sesiunilor de antrenament depinde foarte multe de obiectivele setate. Cine spune ca a descoperit reteta de succes, universal valabila cand vine vorba de antrenament- credeti-ma, minte! Este imposibil asa ceva, cu atatea variabile implicate in proces.

Sunt persoane care au nevoie sa mearga 3 zile pe saptamana pentru a-si creste rezistenta si pentru a se mentine in forma. Sunt altele care isi pot atinge telul mergand doar de 2 ori pe saptamana. Pe de alta parte, persoanele care se confrunta cu un stil de viata sedentar, cu 8 h petrecute pe scaunul de la birou, vor avea nevoie de 4 sedinte de antrenament pe saptamana, daca nu chiar mai mult.

Nu doar frecventa este importanta!

Ci si tipul de antrenament! Pentru a atinge obiectivele dorite, este bine sa facem schimbari si la nivel de antrenament. Continuand pe acelasi stil de antrenament, este foarte posibil ca efectele sa devina din ce in ce mai intarziate.

Asadar, raspunsul final este ca un plan de antrenament ideal se seteaza intotdeauna impreuna cu un antrenor, in functie de obiectivele si stilul de viata personale. De asemenea, zona de confort ( cand facem mereu aceleasi seturi de exercitii) trebuie evitata!

Pentru un plan potrivit fiecareia dintre voi, va astept la antrenament! 🙂 O zi minunata sa aveti!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *