Controleaza-ti anxietatea prin alimentatie

Va spuneam intr-un articol anterior ca sanatatea sistemului digestiv este in stransa legatura cu nivelul de stres cu care ne confruntam. Acum, ca este toamna si ne confruntam tot mai des cu zile racoroase si posomorate, anxietatea este la ordinea zilei, in mare parte cauzata de astenia de toamna.

Astenia de toamna poate sa fie tare neplacuta, e drept. Insa, ce-ati spune daca va zic ca puteti controla nivelul de anxietate cu care va confruntati prin alegerile alimentare pe care le faceti.

In articolul de astazi, vreau sa va prezint cele mai importante categorii de alimente care ajuta foarte mult in tratarea starilor anxioase. Recomand sa incadrati aceste alimente in dieta voastra zilnica si sa va bucurati de efectele lor benefice.

Ce faci, din punct de vedere alimentar, cand te confrunti cu anxietatea?

Consuma alimente bogate in magneziu

Despre magneziu cred ca stim deja cu totii ca este o substanta minerala esentiala pentru o buna functionare a organismului nostru. Pe langa ca este o componenta principala in structura osoasa, magneziul este un bun remediu si impotriva stresului.

Asadar, consumul de alimente bogate in magneziu ne aduce numai si numai beneficii. Recomand ca in dieta voastra zilnica sa introduceti alimente bogate in frunze verzi, cacao, avocado, nuci si diferite tipuri de seminte. In felul asta sunteti cu un pas mai departe de astenia de toamna.

Alege probioticele

Probioticele se incadreaza si ele in categoria „medicamente de la natura” impotriva stresului si anxietatii. Desigur beneficiile lor se intind si la nivel fizic.

Daca vrei sa-ti tragi sursa de probiotice din alimente naturale, recomand sa incluzi in regimul tau alimentar: varza murata, iaurtul, chefirul, laptele batut, branza de vacuta, lapte de soia, ciocolata neagra s.a.

Opteaza si pentru alimente care contin colina si complexul de vitamine B

Pun pariu ca sunteti curioase sa aflati ce este colina. Ei bine, sa spunem ca este o vitamina mai putin cunoscuta. Este un nutrient din categoria „esentiale” si, deseori, se gaseste ca parte din complexul de vitamina B, mai exact vitamina B4.

Atunci cand organismul nostru are de-a face cu un deficit de colina, ne confruntam cu stari neplacute de stres, anxietatea, iar atacuril de panica devin o adevarata bataie de cap.

Alimentele bogate in complexul vitaminic B sunt: galbenusul de oua, carnea alba, fructele de mare.

Asadar, inca o data, ni se dovedeste ca alegerile alimentare pe care le facem joaca un rol esential in buna functionare a organismului nostru atat la nivel fizic, cat si psihic. Alegeti sa mancati sanatos, ca sa traiti sanatos! O saptamana minunata va doresc! Numai bine!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *