Ce faci cand nu ai energie pentru antrenament? Ai grija ce mananci!

Pun pariu ca nu o data sau de doua ori ti s-a intamplat sa te confrunti cu lipsa de chef si energie inainte de antrenamente. Multi am avut de-a face acu astfel de situatii. Insa, delasarea este primul pas care ne duce spre o renuntare 100% sigura. De aceea, cand simti ca nu ai chef sau energie, tine minte un singur lucru- nu renunta, ci cauta rezolvari.

Pentru ca si eu am trecut de multe ori prin astfel de situatii, am gasit solutia- 4 gustari, care te ajuta sa-ti dai un boost de energie. Asa ca, o sa le impartasesc si cu voi. Retetele sunt, de asemenea, recomandate si de nutritionistii de la Men’s Fitness.

 

1.Branza slaba cu lipie integrala si portocale

Alimentele de tip branzeturi vin cu un aport bogat de proteine si calciu, astfel ajutand la mentinerea musculaturii puternice si mentinand santatea oaselor.

Pe partea cealalta, lipia din cereale integrale completeaza gustarea cu un plus de carbohidrati buni, care iti vor asigura boost-ul de energie de care ai atata nevoie.

Din portocala iti tragi vitamina C, atat de utila, pentru ca iti ajuta in arderea rapida a grasimilor.

2. Paine integrala prajita, crama de branza si somon si rosii

Stiai ca atunci cand nivelul de calciu este echilibrat  in organism arderea grasimilor este mai rapida? De aceea, este foarte recomandat sa consumam branza sau crema de branza. Asta pentru ca are un continut mare de calciu ce regleaza nivelul hormonului calcitriol, cu rol in producerea grasimilor.

Adaugand painea integrala prajita, somonul si rosiile te vei bucura de o gustare delicioasa, dar si de o sursa de energie sanatoasa.

In acelasi tim, somonul este o sursa naturala de acizi grasi Omega-3, care influenteaza in mod benefic organismul, ajutandu-te sa arzi repede caloriile.

3. Cereala, cu iaurt si fructe de padure

O gustare care se pregateste rapid si te ajuta sa slabesti mai repede. Asta sustine un studiu al Universitatii Penn State din SUA. Acest studiu a demonstrat ca persoanele care mananca o dieta cu putine calorii si carbohidrati care provin din cereale integrale au sanse sa piarda mai repede grasimea din jurul abdomenului, in comparatie cu persoanele care consuma carbohidrati din paine alba sau paste.

In cazul de fata, adaugand cerealelor integrale si putin iaurt, te vei  bucura de mai multe proteine, in timp ce fructele de padure sunt o infuzie de antioxidanti si fibre.

4. Chifla cu cereale integrale si albus de ou

Daca alegi sa-ti incepi ziua cu antrenament, trebuie sa iei un mic dejun satios si plin de proteine. Pentru micul-dejun iti recomand sa mananci o chifla englezeasca din cereale integrale, peste care sa adaugi un topping din albusuri de ou. Acestea sunt o sursa buna de proteine si asigura stocul de aminoacizi de care organismul are nevoie atunci cand musculatura este solicitata. In plus, crerealele integrale sunt o sursa de carbohidrati care te vor tine satul mai multe ore. (foodstory.ro & men’s health)

 

Aceste gustari, daca alegeti sa le consumati inainte de antrenament, va vor oferi sursa necesara de energie. Incearcati-le si voi!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *