Afla ce sucuri naturale iti recomand sa consumi dupa antrenament

Dupa antrenament, de cele mai multe ori, e bine sa te hidratezi.De altfel, si simti nevoia sa bei ceva. Ce-ai zice sa bei si ceva delicios? Pentru ca astazi va voi recomanda  8 retete de sucuri naturale, pe care  sa le bei dupa antrenament.

Sucurile naturale ale caror retete urmeaza sa ti le prezint astazi au la baza fructe proaspat stoarse, combinatii sanatoase de legume si fructe. Aceste bauturi racoritoare iti asigura doza de nutrienti esentiali unei bune functionari a organismului si vin cu un aport caloric scazut, asa cum ne place noua. Crede-ma ca odata ce ti le-ai preparat o data, aceste bauturi vor deveni preferatele tale.

8 retete de sucuri naturale numai bune de baut dupa antrenament

  1. Sucul de rodie si afine- 2 portii / 189 calorii portia

Bautura cu rodie si afine, nu numai ca este sanatoasa, dar este si cu adevarat savuroasa.  Aceasta contine flavonoizi si polifenoli, despre care stim ca reduc stresull oxidativ, ce se manifesta dupa activitatea fizica intensa. De asemenea, acestia ajuta si la mentinerea unui nivel al colesterolului sanatos.

Ce ingrediente iti sunt necesare:

  • 1 ceasca de afine
  • 1 ½ cesti de struguri rosii
  • 3 tulpini de telina
  • 1 ceasca de samburi de rodie

Cum se prepara? Foarte simplu- dai la blender toate ingredientele si atat. Apoi, savurezi!

 

  1. Sucul cu sfecla rosie si ghimbir- 2 portii / 154 calorii portia

Eu sunt mare fan al sucului natural din sfecla rosie si ghimbir, pentru ca imi ofera nutrientii de care am nevoie pentru a-mi oxigena sangele. Probabil stii deja ca ghimbirul are proprietati anti-inflamatoare, care te mai ajuta si sa ai o digestie sanatoasa.

Modul de preparare este la fel de simplu ca si in cazul primei retete. Iei toate ingredientele si le dai prin blender. Ingredientele care iti sunt necesare:

·       2 sfecle rosii

·       2 pere

·       putin ghimbir

·       1 castravete

 

  1. Sucul cu pepene si cirese- 2 portii/ 124 calorii portia

Sa-ti spun cate ceva despre cirese, dar si despre pepene. Ciresele contin antioxidanti. Pepenele, pe cealalta parte, contine amino acid, care ajuta in neutralizarea durerii musculare.

Mixul dintre cirese si pepenele rosu iti ofera o sursa bogata de vitamina C. Iar vitamina C este foarte buna la intarirea sistemului imunitar. Se pare, asadar, ca sucul natural din cirese si pepene rosu este de neratat!

Ingredientele necesare:

·       2 cesti de pepene

·       1 ceasca de cirese

·       1 portocala

Pentru preparare, da toate ingredientele prin blender si bautura ta e gata s-o savurezi!

 

  1. Sucul cu rosii si busuioc- 2 portii / 34 calorii per portie

Rosiile sunt si ele o sursa bogata in antioxidanti si vitamina C. Consumand rosii reusesti sa absorbi mult mai usor fierul. Iar fierul iti este necesar pentru rezistenta din sala de fitness. Pentru acest suc natural ai nevoie de urmatoarele ingrediente, pentru a le da prin blender:

·       2 rosii coape

·       1 mana de spanac

·       1 lamaie sau 1 lime

·       4 frunze de busuioc

 

5.    Bautura cu castraveti si cocos – 2 portii/ 76 calorii per portie

Inca te intrebi ce sucuri naturale sa bei dupa sala? Foarte bine, pentru ca lista mea inca nu s-a incheiat. Iti recomand sa incerci si acest mix care te ajuta sa te rehidratezi. Pe de-o parte, cocosul are electroliti cu potasiu. Pe celalata parte, turmericul ajuta la combaterea inflamatiilor care ar putea aparea in corp. Pentru acest suc natural ai nevoie sa amesteci in blender urmatoarele ingrediente:

·       ½ castravete

·       1 mar verde

·       ½ ceasca pepene galben

·       2 frunze de menta

·       250 ml apa de cocos

·       Un praf de turmeric

 

6.    Bautura cu mangold si spanac – 2 portii/ 102 calorii per portie

Ai auzit pana acum de mangold?

Mangoldul este cunoscut pentru vitamina K. Iar vitamina K este cea care ne protejeaza oasele. Aceasta bautura este usor amarui, dar foarte revigoranta. Ai nevoie sa amesteci in blender urmatoarele ingrediente:

·       6 frunze de mangold

·       ½ bulb de fenicul

·       1 castravete

·       2 maini de spanac

·       2 tulpini de telina

·       1 mar verde

·       1 legatura de busuioc

 

Ce parere ai de recomandarile de astazi? Daca incerci vreunul dintre sucurile naturale recomandate astazi, te rog, revino cu o parere in zona de comentarii. Pana data viitoare, mentineti-va sanatoase si frumoase! 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *