6 surse de antioxidanti care iti sunt oricand la indemana

Buna dimineata dragelor,

De cate ori v-ati simtit lipsite de energie? Probabil, de fiecare data organismului vostru i-a lipsit ceva si a avut de-a face cu un dezechilibru. Ca de exemplu dezechilibru la nivelul cantitatii de antioxidanti din organism.

Desigur, nu este o situatie atat de grava, incat sa va impacientati, dar este o situatie care creeaza disconfort. De aceea, m-am gandit ca astazi as putea sa va dezvalui cateva dintre cele mai indemana surse de antioxidanti, pe care le puteti include fara probleme in dietele voastre.

Dar ce sunt antioxidantii?

Inainte de a trece sa va insir sursele naturale de antioxidanti, haideti sa ne reamintim ce sunt acestia.

Antioxidantul este, prin definitie, o molecula care stopeaza procesul de oxidare, care ne este daunator. Fara antioxidantii, procesul de oxidare ar ajunte sa cauzeze degradarea, ba chiar moartea anumitor celule din organismul nostru.

De aceea, zic eu, este necesar sa ne asiguram o sursa sigura de antioxidanti zi de zi. In cele ce urmeaza iti prezint 6 alimente care constituie o sursa naturala si bogata de antioxidanti.

 

6 surse naturale de antioxidanti

1.Pepenele

Pentru ca este vara si in curand vor aparea in piete pepenii, trebuie sa va spun ca acestia sunt si o sursa bogata de antioxidanti. In pepene intalnim glutation, care reuseste sa apere foarte bine celulele de toxine.

2. Lamaia

Despre lamaie stim deja ca este un fruct uimitor, care are sa ne ofere numeroase beneficii. Pe langa beneficiile aduse cosmeticii, pe langa sursa bogata de vitamina C, lamainele constituie si o sursa incredibila de antioxidanti. Asa ca, nu te sfii sa consumi cat mai multe lamai.

3. Vinul rosu

Cui nu-i place un pahar de vin rosu baut seara, dupa birou? Vi-l recomand cu drag! Pe langa ca vinul rosu reuseste sa ne puna sangele in miscare, imbunatatindu-ne circulatia sangvina, contine si polifenoli. Polifenolii sunt responsabili cu controlarea procesului de oxidare de la nivelul organismului.

4. Ouale

Dimineata, la micul dejun, imi place sa mananc un ou fiert. Asta pentru ca este un aliment super nutritivi, dar si o sursa bogata in vitamina E. Pentru cine nu stie deja, vitamina E contribuie foarte mult la stoparea procesului de oxidare.

5. Cafeaua de dimineata

Odata cu oul de mai sus, la micul dejun imi place sa beau si o cafea buna, care, de asemenea, promite efecte antioxidante puternice. Desigur, fara a face exces! Cafeaua este beneficii sanatatii noastre, atata timp cat este consumata moderat. Iti recomand cafeaua organica, pentru a te bucura de cele mai bune rezultate.

6. Capsunile

Capsunile, ca si lamaile, sunt o sursa impresionanta de vitamina C. De asemenea, capsunile se claseaza si ele printre fructele care constituie surse bogate de antioxidanti. Asadar, mancand capsuni, nu numai ca te rasfeti cu un desert delicios, dar te bucuri si de sanatate.

 

Voi cunoasteti si alte surse naturale de antioxidanti? Va invit sa le impartasiti cu noi in sectiunea de comentarii.

Asta a fost si pentru astazi, dragelor. Ne citim din nou miercuri. Pana atunci, va doresc numai bine, zambete multe si zile linistite!

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *