5 Smoothie-uri si ceaiuri de detox in perioada de dupa sarbatori

Perioada de sarbatori pe care o asteptam cu totii nerabdatori tot anul este  foarte aproape. Dincolo de momentele frumoase de familie, aceasta periaoda se caracterizeaza si prin excese alimentare serioase. Rare sunt cazurile in care cineva care isi propune sa nu faca exces si reuseste sa se tina de aceasta decizie.

Tocmai de aceea este recomandat ca dupa sarbatori sa incepem o cura de curatare a organismului prin modalitati naturale, lipsite de riscuri. Astfel, in articolul de astazi, va prezint 5 smoothie-uri si ceaiuri de detox, pe care le puteti prepara cu ingrediente ce va sunt la indemana.

 

Solutii de detox naturale ca sa fiti in siguranta de sarbatori

1. Ceaiul Matcha

Ceaiul Matcha se bucura de o mare popularitate in strainatate. La noi, chiar daca se gaseste pe piata nu a facut inca prea mari valuri. Insa, asta nu inseamna ca nu-si face treaba. Dimpotriva! Atunci cand consumi ceai Matcha trebuie sa ai mare grija, acesta fiind de 10 ori mai concentrat decat ceaiul verde. Asadar, nu faceti exces! In acest tip de ceai intalnim un continut mare de antioxidanti, care fac o treaba minunata impotriva radicalilor liberi din organism, ajutand, in acelasi timp la scaderea nivelului de colesterol.

2. Ceaiul verde

Daca tot am vorbit despre ceaiul Matcha si l-am comparat cu ceaiul verde, evident, vorbim si despre cel din urma. In mod clar beneficiile oferite de ceaiul verde nu va sunt straine. Continutul de antioxidanti si vitamine il fac foarte popular, mai ales ca ajuta in consolidarea nu doar a bunei functionari a organismului ci si a starii de spirit bune.

Consumul de ceai verde ajuta in accelerarea metabolismului, in acest fel fiind arse mult mai multe calorii decat in mod normal. Asadar, ceaiul verde este foarte important intr-o cura de detox.

3. Smoothie cu broccoli

Este vorba despre o reteta simpla de smoothie. Ingredientele necesare acestui smoothie sunt: o jumatate de ceasca de broccoli preparat intai la aburi, o jumatate de morcov curatat, o jumatate de para sau de mar si o ceasca de apa plata. Toate aceste ingrediente se dau la blender si se servesc imediat.

Doar pentru ca este o reteta atat de simpla nu inseamna ca ii lipsesc beneficiile.  Este o sursa bogata de vitamina A, B2, B1, B6 si de magneziu, fier si potasiu.

4.Smoothie din fructe de padure

Asemeni ceaiului verde, fructele de padure vin cu un aport mare de antioxidanti. Diferenta e ca acestea sunt mult mai usor tolerate de organism. Si antioxidantii nu sunt singurul beneficiu al smoothie-ului de fructe de padure. In acesta gasim o sursa bogata si de vitamine si substante nutritive.

Pentru a obtine smoothie-ul perfect de fructe de padure ai nevoie de o ceasca si jumatate de fructe de padure (coacaze, zmeura, mure si orice te mai tenteaza), o jumatate de ceasca de lapte de cocos, o ceasca de apa plata si o lingura de fulgi de ovaz. Toate astea se pun intr-un blender si se amesteca pana cand ajungi la consistenta dorita.

5. Smoothie cu cacao

Probabil multe dintre voi sunt mirate in momentul asta, mai ales ca stim cu totii ca ciocolata este ispita cea mai mare atunci cand urmaresti sa urmezi un regim alimentar echilibrat. Ei bine, ciocolata poate face si mult bine, datorita continutului crescut de antioxidanti.

Pentru un smoothie cu cacao nu ai nevoie de prea multe ingrediente. Iti trebuie o lingurita de pudra curata de cacao, alaturi de o jumatate de ceasca de lapte de cocos si alta jumatate de ceasca de capsune sau zmeura ( pot fi si congelate). Se adauga ingredientele in blendersi se serveste proaspat.

 

Daca consumati aceste ceaiuri si/sau smoothie-uri in perioada de sarbatori si/sau dupa, puteti sta linistite- organismul vostru va fi in echilibru. Desigur, asta nu inseamna ca trebuie sa luati pauza de la miscare!

Asta a fost pentru astazi. Va doresc o noua saptamana buna, plina de zambete!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *