4 trucuri simple care te ajuta sa te detoxifici in timpul sarbatorilor de iarna

Putem spune ca odata cu inceputul lunii decembrie, a inceput si sezonul sarbatorilor. Un sezon caracterizat de bucurie, cadouri, momente frumoase alaturi de cei dragi, dar si de excese alimentare si nu numai. Este perioada in care ne gasim scuze pentru a nu face antrenament si pentru a ne „rasfata” facandu-ne toate poftele.

Ajungem sa bem si sa mancam lucruri care stim ca nu sunt tocmai benefice pentru corpul si organismul nostru. Stam pana tarziu, incalcandu-ne programul sanatos de somn. Iar de Anul Nou ne propunem niste teluri greu de atins, doar pentru a reechilibra lucrurile.

Ce-ai spune, insa, ca anul acesta sa schimbam tactica cu totul? In loc sa ne promitem marea cu sarea dupa Anul Nou, nu mai bine alegem un detox de-a lungul perioadei de sarbatori?

Tot ce trebuie facut este sa tineti cont de aceste 4 strategii simple, care ajuta sa va mentineti sanatoase si sa va pastrati un stil de viata sanatos, chiar si intr-o perioada in care temptatiile ne sunt la indemana.

Sa vedem care sunt cele 5 trucuri simple care ne ajuta pe perioada de sarbatori!

1.Bea apa

Atat de simplu! In perioada festiva, ajungem sa bem mai mult alcool decat in oricare alta perioada a anului. Un pahar de vin, doua, trei, si uite asa se aduna! Se stie deja, majoritatea bauturilor alcoolice sunt si o sursa generoasa de calorii. Dincolo de asta, ne deshidrateaza si ne seaca de energie. Nici celalalte alternative nu sunt sanatoase- sucurile, apa minerala sau apa minerala cu arome. Cea mai buna varianta este apa. Apa plata! Consumand apa de-a lungul meselor copioase de sarbatori, ramaneti hidratate si, in acelasi timp, starea de satietate este de durata.

2. Nu uita de verdeturi

Stiu cum e la noi. Meniul de sarbatori este unul deja traditional, iar verdeturile nu au foarte mult loc in el. Eventual, pe langa friptura de Craciun, gasim si o salata verde. Nu este suficient, insa! Aveti in atentie ca zi de zi sa va luati portia de verdeturi. Fie ca va faceti separat, fie ca reusesti sa le integrati in masa de sarbatori, important este sa ne mancati.

3. Nu renunta la rutina ta sanatoasa

In ciuda faptului ca urmeaza o perioada cu nopti petrecute pana mai tarziu, incercati sa nu va afectati regimul de viata sanatos. Mai ales cand vine vorba de micul-dejun. Intotdeauna serviti micul-dejun- in felul asta, va veti simti mult mai energizate, satule si nu veti cadea prada exceselor alimentare de-a lungul zilei.

Iar atunci, cand situatia si timpul va permite, nu ezitati sa faceti rapid si antrenament.

4. Dedica-te rutinei de self-care

Sa urmezi un regim sanatos de viata, care implica o alimentatie echilibrata si un program de sport, presupune sa-ti rezervi timp pentru tine. Oricat de aglomerata are sa fie urmatoarea perioada, nu uita sa tragi aer in piept si sa-ti faci timp pentru tine. Fa o baie calda, sarea detoxifianta este ideala pentru corp, dar si pentru suflet.

Dupa cum vedeti, sa aveti grija in continuare de voi si pe perioada sarbatorilor nu presupune eforturi prea mari. Asa ca, de ce sa nu o faceti?

Va doresc o saptamana minunata! Numai bine!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *