3 shake-uri delicioase, Doza ta zilnica de proteine

Atunci cand mergi la sala ai dorinta de a obtine un corp superb, tonifiat si cat mai suplu. Uneori, insa, dureaza mai mult decat te-ai fi asteptat si asta iti cam pune rabdarea pe fuga. Eu zic sa nu renunti, insa. Intotdeauna exista o solutie, iar aceasta incepe intotdeauna cu un dram mare de perseverenta. Astazi, am sa-ti zic si un mic secret, care te ajuta in privinta masei musculare. Este vorba despre 3 shake-uri pe care ti le recomand cu drag. Acestea ar trebui sa faca parte din regimul tau alimentar, fiind bauturi proteice.

 

 

De ce sunt proteinele importante?

 

Proteinele sunt esentiale in dezvoltarea masei musculare . Desigur, acestea se gasesc in multe alimente, nu doar in aceste bauturi racoritoare pe care urmeaza sa ti le propun eu. Iti poti lua doza de protein din oua, somon, orez, fasole, naut si tofu. Daca mergi constant la sala, iti recomand sa servesti o masa bogata in proteine cu aproximativ 1 – 2 ore inainte de antrenamentele fizice. Astfel, vei observa mult mai usor rezultatele dorite.

Daca, insa, ti se pare ca o masa bogata in proteine iti fura din cheful de sala, nu-I nimic! Poti sa inlocuieste masa propriu-zisa cu unul dintre shake-urile proteice.  Acestea iti vor da o senzatie de satietate, te vor incarca cu energie si sunt foarte delicioase.

Stati linistite,nu inseamna ca daca bem un shake proteic de 3x pe saptamana o sa arati ca un barbat.

Retetele pe care urmeaza sa ti le dezvalui ne sunt propuse de specialistii de la Muscle For Life.

 

 

Care sunt cele mai delicioase retete de shake-uri proteice

 

In cele ce urmeaza, iti prezint retetele celor mai bune retete de shake-uri. Intr-adevar, acestea sunt delicioase si foarte hranitoare. Sfatul meu este sa nu te hazardezi si sa vrei sa fii super femeie, care supravietuieste numai pe shake-uri. Nu este deloc sanatos! Asa ca, tineti cont de faptul ca aceste shake-uri nu inlocuiesc in niciun caz o masa normal. Ca sa ma fac clar inteles- aceste shake-uri sunt doar suplimente!

Acestea fiind zise, sa-ti prezint retetele celor trei shake-uri proteice.

 

 

  1. Shake proteic cu affine si kiwi

 

Informatii nutritional/ portie:  329 calorii, 13 g proteine, 36 g carbohidrati si 18 g grasimi

 

Posibil ca aceasta combinatie intre afine si kiwi sa ti se para incompatibila din punct de vedere al gustului. Ai incredere in mine- gustul final te va surprinde in mod pozitiv.

 

Ingredientele necesare: ½ cana de affine, 2 fructe de kiwi, 3 linguri de seminte de canepa, 3 frunze de menta proaspata, ¼ cana de lapte de migdale neindulcit, 4 cuburi de gheata (optional- daca doresti sau daca e vara).

 

Cum se prepara:

In prima faza, taie fructele de kiwi in jumatati. Dupa asta, ai nevoie de un blender in care sa pui toate ingredientele. Amesteca totul pana obtii o compozitie omogena. In final, toarna totul intr-un pahar mare. Pentru décor te poti folosi de o felie de kiwi si cateva frunze de menta. E delicios!!!

 

 

 

  1. Shake proteic cu mango

Informatii nutritionale: 344 calorii, 14 g proteine, carbohidrati 58 g si 9 g grasimi.

Acest shake iti va da doza numai buna de energie, care sa te mentina in forma pe toata durata antrenamentelor de la sala.

 

Ingredientele necesare: 1 cana de mango taiat in cubulete, 200g de tofu moale, ½ de banana, ½ cana de lapte de migdale neindulcit.

 

Cum se prepara:

Adauga din prima toate ingredientele in blender, amesteca bine si savureaza!

 

 

  1. Shake proteic cu avocado si pudra Matcha

Suna fancy, nu-i asa?

Informatii nutritionale: 300 calorii, 22g proteine, 15g carbohidrati, 18g grasimi.

 

Ingrediente: ½ lingurita de pudra eco de Matcha, 200 ml lapte de migdale neindulcit, ½ avocado.

 

Cum se prepara:

Toate ingredientele se adauga in blender si se amesteca pana la omogenizare cremoasa. Se toarna in pahar si se savureaza.

(sursa andreearaicu.ro)

 

 Pe langa ingredientele standard ale fiecarui shake, poti da frau liber imaginatiei si sa adaugi extra si seminte de chia, de susan sau alte tipuri de fructe. Daca iti plac shake-urile ceva mai dulci, adauga un strop de artar.

 

O zi superba sa aveti si, ca intotdeauna, nu uitati sa  va mentineti sanatoase!

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *