3 lucruri simple pe care le poti face pentru a arde mai multe calorii zilnic

Pentru a pierde in greutate, formula de succes este una foarte simpla- trebuie sa arzi mai multe calorii decat asimilezi. Desigur, asta nu inseamna deloc ca trebuie sa te infometezi! Nu este asta solutia. Stiti prea bine si o tot repet- nu sustin cultura dietelor si cu atat mai mult pe cea a infometarii. Aici, slabim sanatos- prin alimentatie echilibrata si antrenament. Pentru ca deficitul caloric cel mai sanatos se dobandeste prin arderea caloriilor si nu prin reducerea prea drastica a acestora.

Asadar, pe langa programul de antrenament, care trebuie sa fie sfant, exista 3 trucuri simple, care aplicate zilnic ajuta la arderea accelerata a caloriilor.

Responsabil pentru arderea caloriilor este, dupa cum deja stim- metabolismul. Asa ca urmatoarele trucuri vizeaza accelerarea ratei metabolice.

3 lucruri pe care sa le faci pentru a-ti creste rata metabolica.

1.Dormi sanatos

Cine ar fi crezut ca pentru a-ti accelera metabolismul trebuie, inainte de toate, sa iei o pauza bine meritata. Somnul/ odihna este esential pentru o minte si un trup sanatoase.

Nu ar trebui, asadar, sa ne mire ca un somn sanatos are un impact benefic asupra arderilor calorice. Mai exact, asupra metabolismului nostru. Studiile au demonstra ca atunci cand nu ne odihnim suficient, nivelul glucozei din sange este afectat, la fel si hormonii responsabili de reglarea metabolismului. In felul asta, un somn insuficient poate determina un apetit crescut si un metabolism lenes.

Rezolvarea? Pentru a arde mai multe calorii zilnic este necesar sa va odihniti in mod sanatos si suficient.

2. Ai grija de nivelul de calciu

Studiile care au ca subiect obezitatea au concluzionat ca nivelul de calciu are impact asupra hormonului care determina organismul sa depoziteze grasimea.

Asadar, aveti grija cu deficientele de calciu! Nu recomand suplimentele, neaparat. Asadar, sfatul meu este sa consumati produse lactate low-fat, dar si tofu, somon si ovaz.

3. Mananca la ore fixe

Organismul nostru functioneaza la cote maxime bazandu-se pe 2 mari principii- echilibru si regularitate. Mancand la aceleasi ore zi de zi ajutam organismul sa-si mentina un echilibru metabolic.

Altfel, o persoana care mananca mult, ca apoi sa nu manance o perioada indelungata, determina metabolismul sa arda mai putine calorii si sa inmagazineze mai multe grasimi.

Despre accelerarea metabolismului am mai vorbit si intr-un articol precedent. Daca doriti sa vi-l amintiti, il gasiti aici .

In concluzie- disciplina, echilibrul si grija vis-a-vis de nevoile organismului nostru sunt cheia succesului atunci cand urmarim sa ardem mai multe calorii. Mentineti-va sanatoase, respectati programul de antrenament si rezultatele nu vor intarzia sa apara.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *