Buna dimineata,
Avem in fata o noua saptamana. Sper ca asta incanta pe toata lumea. Eu unul sunt plin de entuziasm la fiecare inceput de saptamana- ma gandesc ca, inca o data, am sansa de a-mi duce planurile la bun sfarsit si de a accepta noi provocari. Insa, pentru asta e nevoie de energie. Iar sursa de energie a fiecarei dimineti o gasim in micul-dejun
Asa ca, astazi, luni, la inceput de saptamana, va voi prezenta reteta celui mai bun mic-dejun de vara. Deja mi-e pofta si abia astept sa mi-l prepar si eu.

Mic-dejunul unei veri calduroase

Vorbim despre un mic-dejun energizant, hidratant si usor de digerat. Mai mult decat atat, este un mic-dejun care are grija de silueta ta in acest sezon. Un alt avantaj al acestui mic-dejun este univerdlsalitatea, daca pot sa-i spun astfel. Cu alte cuvinte, este un mic-dejun, care poate fi consumat de oricine. Poti sa te bucuri de savorea lui fie ca esti vegetarian, ca tii post, fie ca ai intoleranta la gluten. 

Ai nevoie de energie in fiecare sezon al anului

Fie ca e vara, fie ca e iarna, trebuie sa oferi organismului tau aportul de energie necesar. Iarna, de exemplu, cand avem de-a face cu temperaturi scazute, organismul nostru are nevoie de energie pentru a reusi sa-si mentina temperatura prielnica.
Vara, pe cealalta parte, situatia sta fix invers- organismul face eforturi pentru a-si scade temperatura. Si in acest caz se consuma energie, pentru ca se pierde o cantitate mare de saruri minerale.
Asadar, alimentatia pe care ne-o alegem trebuie sa ofere organismului nostru energia de care are nevoie pentru a-si usura procesul de adaptare.  Intr-un meniu alimentar de vara este esential sa fie prezente toate grupele de alimente. Evident, totul cu o limita, nu trebuie sa facem niciodata exces! Sfatul meu este ca in timpul verii sa renuntati la orice tip de prajeli, la sosurile grele si mai ales, carnea grasa.

Reteta micului-dejun perfect

Ingredientele necesare:
 • 200 g lapte de migdale
• 3-4 linguri fulgi de mei
• 3-4 prune uscate sau curmale
• 2 lingurite seminte de canepa si 2 de seminte de chia
• Un varf de lingurita de scortisoara
In ceea ce priveste laptele de migdale exista doua variante- fie il cumparati direct din magazine, fie vi-l preparati singure acasa. Nu aveti nevoie decat de un blender, 80 de g de migdale si 300 ml de apa. In prima faza, lasati migdalele la inmuiat timp de cateva ore, dupa care se dau prin blender, adaugand apa treptat. La final se strecoara bine de tot si asa obtii lapte de migdale 100% homemade. Avantajul- naturaletea garantata si un pret ceva mai mic.
Odata ce ai terminat de preparat laptele, in cazul in care alegi sa-l faci in casa, pune-l intr-un bol si adauga fulgii de mei, prunele cubulete si scortisoara.
Tot ce trebuie sa mai faci acum este sa astepti cateva minute, pentru ca intreg amestecul sa se intrepatrunda, capatand o consistenta mai densa. Pofta buna!
Daca incercati acest mic-dejun, va astept cu pareri in sectiunea de comentarii. Pana miercuri, aveti grija de voi si mentineti-ve sanatoase! Numai bine!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *